honmedockorna.blogg.se

Dessa fingerdockor överlämnas till Sunderby sjukhus och deras barnavdelning. Jag som gjort dockorna heter Julia "Hon me´ dockorna" Granberg och har rötterna i Piteå. Under två somrar har jag haft med dessa dockor till bland annat en marknad på Västra Kajen i Piteå. Där får den som vill lämna en tjuga och sen skriva sitt namn på någon av dockorna. Alla pengar går till att göra fler dockor.

Tack-inlägg

Publicerad 2012-11-11 01:34:00 i Skapande av dockor,

Jag tycker att det är alldeles på sin plats att så tidigt in i denna blogg
tillängna ett inlägg till alla de människor som skänkt dockor med mig.
Underbart tack till er!
 
 
Men också, ett stort TACK till de personer som hjälpt mig att göra dessa dockor!
 
Mamma, som har lagt ner så mycket tid för att hjälpa mig att få ordning med allt när jag inte själv lagt upp min planering på ett så bra sätt alltid.
 
Syster och pappa, som dels hjälpt mig med görande av dockor, men också haft överseende med att det varit ett stök och bök hemma dagarna innan en marknad.
 
Mina mostrar, som på på sina sätt hjälpt till. Både med väldigt mycket behövande stöd och uppmuntrande, men också producerande.
 
Farmor, ger jag ett tack till för hennes uppmuntrande och hjälp med att färdigställa dockorna.
 
Släkt och vänner, med allt sitt stöd och uppmuntrande ord som fått mig att känna att det här är en bra sak :)
 
Unika och Västra Kajen för deras marknader och fina jester!
 
Alla på Sunderbyn som alltid är så positiva!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-11 23:57:19

Tack Julia :)
Lycka till med dockbloggen!!!

Svar: Tack till dig också! :)
Julia G

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela