honmedockorna.blogg.se

Dessa fingerdockor överlämnas till Sunderby sjukhus och deras barnavdelning. Jag som gjort dockorna heter Julia "Hon me´ dockorna" Granberg och har rötterna i Piteå. Under två somrar har jag haft med dessa dockor till bland annat en marknad på Västra Kajen i Piteå. Där får den som vill lämna en tjuga och sen skriva sitt namn på någon av dockorna. Alla pengar går till att göra fler dockor.

Lekterapin

Publicerad 2013-04-15 09:29:34 i Skapande på lekterapin,

Har nu avslutat mitt lekterapi-projekt förra månaden.
Och jag är väldigt nöjd!
Många barn som fick nya kompisar under dessa tre gånger :)

Sista gången lämnade jag kvar allt material som var kvar, så nu hoppas jag att många fler barn kan få göra sin egna docka/mjukisdjur.
Längtar efter sommaren då jag får visa upp för alla er bilder därifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela