honmedockorna.blogg.se

Dessa fingerdockor överlämnas till Sunderby sjukhus och deras barnavdelning. Jag som gjort dockorna heter Julia "Hon me´ dockorna" Granberg och har rötterna i Piteå. Under två somrar har jag haft med dessa dockor till bland annat en marknad på Västra Kajen i Piteå. Där får den som vill lämna en tjuga och sen skriva sitt namn på någon av dockorna. Alla pengar går till att göra fler dockor.

Nytt i dockmakeriet

Publicerad 2013-03-13 20:35:38 i



Nu händer det saker ska ni veta! :)
I samarbete med lekterapin på Sumderby sjukhus,
kommer jag att sitta där tre gånger
och göra dockor med de barn som orkar

Första tillfället är imorgon,
så just nu sitter jag och förbereder sista sakerna så jag är redo imorgon!
Ser så mycket fram emot det.

Denna underbara möjlighet hade inte gått att göra utan eran hjälp under somrarna!

Mer uppdatering imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela